آغاز توسعه محصول گردشگری خود
نوشته شده توسط : بهامیر

چه تورهای راهنما ارائه دهید، چه اجاره قایق، اقامت یا ارائه سفره ای دریایی، به مشتریان خود خدمات ارائه می دهید.

برای گردشگران نوروزی، تنها یک سرویس کافی نیست.توانایی های ضروری بعد از کرونا

آن ها به دنبال تجربه هایی هستند که به کیفیت زندگی آن ها کمک می کند.

این سند به شما راهکاری برای شناسایی نیازهای مشتریان و توسعه محصولات، خدمات یا تجربیات نوآورانه ارائه می دهد که واقعا برای آن ها اهمیت دارد.

https://jalebamooz.com/internet-tutorial/what-is-cloud-and-cons-and-pros/

 

-  چرا محصول خود را با این روش توسعه دهید؟

نیازهای گردشگران از اروپا در چند دهه گذشته تکامل یافته است. گردشگران کنونی به دنبال خدمات با کیفیت و تجربیاتی هستند که واقعا برایشان مهم است. برای ارائه کیفیت و تجربیاتی که برای مشتریانتان مهم است، باید آنها را به خوبی شخصاً بشناسید. معنای کیفیت برای برخی ممکن است با معنای آن برای برخی دیگر متفاوت باشد. و تجربه ای که برای برخی زندگی را تغییر می دهد، ممکن است برای برخی دیگر کسل کننده باشد. این گزارش به شما می آموزد که چگونه با مشتریان خود در تماس باشید، چگونه یاد بگیرید که واقعاً به چه چیزهایی برای افزایش کیفیت زندگی خود نیاز دارند و چگونه می توانید محصولات، خدمات یا تجربیاتی را طراحی کنید که واقعاً مهم هستند. نکته خوب این است که اگر موفق شوید، مشتریان شما تجربیات خود را با دوستان و فالوورهای خود و همچنین در رسانه های اجتماعی به اشتراک خواهند گذاشت. به عبارت دیگر: آنها محصول شما را به دیگران معرفی می کنند. رایگان!

بحران کنونی کرونا سفره ای بین المللی را تحت فشار قرار داده و در بسیاری از کشورها ورود گردشگران تقریبا به صفر رسیده است.این احتمال وجود دارد که گردشگری بین المللی برای چند سال آینده تحت تاثیر بحران کووی د -۱۹ قرار بگیرد.تعطیلات مکرر اروپایی ها به مقصدهای دور ممکن است کاهش یابد و این ممکن است به تعطیلات کم تر و طولانی تر نزدیک تر به خانه تبدیل شود.نبرد برای بازدید گردشگران ممکن است شدیدتر شود.توجه به پایداری نیز ممکن است افزایش یابد. اروپایی ها ممکن است مایل به سفر در مسافت های طولانی تر باشند، اما تنها به یک دلیل بسیار خوب.برای وسوسه کردن گردشگران بالقوه از اروپا برای آمدن به کشور، منطقه یا کسب وکار خود، باید برجسته شوید، مسافر را به خوبی بشناسید و بیش از پیش نوآور باشید.داستان ها و تجربیات شگفت انگیز ممکن است حتی مهم تر شوند.مانند مسائل ایمنی، امنیت و کمک به گردشگران در بازگشت به کشورهای خود.

روش تشریح شده در این گزارش بر اساس اصول تفکر طراحی است. در سطح بین المللی در انواع مشاغل به کار گرفته شده است. به ذکر چند نمونه در گردشگری می پردازیم:

مقاصدی مانند باهاما (به عنوان مثال می توان به کارت مهاجرت و رزرو آنلاین یک مرحله ای اشاره کرد).طراحی برای همه، که به آن «طراحی جهانی» نیز گفته می‌شود، برای دسترسی افراد دارای معلولیت. در این پایان نامه می توانید در این مورد بیشتر بخوانید.هتل ها برای مثال Hyatt Hotels نمونه اولیه هتل‌های مختلفی را در سراسر جهان توسعه داده است که فاقد مقررات هستند. مثال دیگر تجربه نسل بعدی هتل، دریافت دقیق جزئیات برای بهبود اقامت مسافران و طراحی یک تجربه کاری مدرن برای مسافران تجاری است.

جاذبه‌های بازدیدکننده، مانند بهبود تجربه توریستی انجمن خرس قطبی، یک جاذبه بازدیدکننده در نروژ، یا آوردن گردشگران به یک جواهر ساحلی پنهان.سفر و حمل و نقل. به عنوان مثال می توان به پیشگامی در خدمات اشتراک خودرو و توسعه استراتژی مشتری برای حمل و نقل عمومی در اسلو اشاره کرد.رستوران‌ها مانند ایجاد یک برداشت تازه و مدرن از تجربه آشپزی هندی هستند.سازمان و توسعه. یک مثال تبدیل یک کالج موسیقی تاریخی به یک پلت فرم یادگیری مشترک است.خدمات مرتبط با گردشگری به عنوان مثال مرکز سیار بازدیدکنندگان در سنت پل، مینه سوتا است. مثال دیگر «طراحی زباله‌های خارج از سیستم غذایی» است که با همکاری هتل‌ها، بانک‌های مواد غذایی، بنیادها و کارآفرینان برای مبارزه با ضایعات مواد غذایی انجام می‌شود.رفرنس





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 24 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: